Zasady zwrotu i refundacji dentalzz.pl
Jeśli masz jakieś pytania, po prostu skontaktuj się z nami, odpowiemy Ci wrócimy do Ciebie w ciągu 12 godzin, 48 godzin w weekendy.
1.Odwołanie
Akceptujemy anulowanie zamówienia przed wysyłką produktu (zazwyczaj w ciągu 48 godzin). Jeśli zamówienie zostanie anulowane, otrzymasz pełny zwrot pieniędzy. Prosimy o zrozumienie, że nie możemy anulować zamówienia, jeśli produkt został już wysłany.
2. Naprawa
Wszystkie nasze produkty korzystają z 12 miesięcy gwarancji, jeśli produkty w tym okresie, dentalzz.pl zapewnić naprawę bez żadnych kosztów, ale klient powinien podjąć fracht wysyłki. Jeśli powyżej tego okresu, będziemy pobierać bardzo niskie opłaty za naprawę.
Jak mogę znaleźć gwarancję na moje produkty?
Informacje dotyczące gwarancji można znaleźć na naszej stronie internetowej, w informacjach o przedmiocie, pod hasłem Gwarancja. Chociaż prowadzimy rejestr wszystkich sprzedaży, a także wszystkich ofert, nawet po wyprzedaniu przedmiotu, sugerujemy zachowanie wydrukowanej kopii oferty lub faktury do celów gwarancyjnych.
Jak dokonać zwrotu?
1. Zwróć produkty, z których nie jesteś zadowolony
Jeśli nie jesteś zadowolony z otrzymanych produktów lub nie potrzebujesz ich już, możesz je zwrócić wyłącznie w ciągu 30 dni od otrzymania (30 dni od dnia otrzymania do dnia podania numeru śledzenia przesyłki). ;Zwroty akceptowane są wyłącznie przez Fedex, DHL zamiast pocztą. Zazwyczaj pobierana jest opłata za uzupełnienie zapasów, która jest odliczana od kwoty zwrotu. Opłata za uzupełnienie zapasów ma na celu pokrycie kosztów sprawdzenia i przepakowania zwracanego towaru, a także utraty wartości, która może nastąpić w trakcie dostawy lub zwrotu. Ma to również na celu zapobieganie błahym zwrotom z niepotrzebnych powodów.
Jeśli upłynie limit czasu, zwrot produktów nie będzie możliwy. Upewnij się, że produkty, które otrzymasz, są zgodne z Twoimi oczekiwaniami i nie powodują żadnych problemów. Zwracane produkty muszą być nieużywane, nietestowane, niezaprogramowane, w stanie nadającym się do ponownej sprzedaży i w oryginalnym opakowaniu. Zwrócimy Ci kwotę za zwrócone produkty, z wyłączeniem naszych kosztów wysyłki i opakowania oraz kosztów przesyłki zwrotnej. Radzimy, aby wszystkie zwracane produkty były wysyłane z ubezpieczeniem, ponieważ nie ponosimy odpowiedzialności za przedmioty zagubione lub uszkodzone w transporcie. Nie możemy przetworzyć płatności w ramach zwrotu pieniędzy, dopóki nie otrzymamy zwróconego towaru.
Należy pamiętać, że nie przyjmujemy zwrotu produktów niestandardowych, chyba że są one wadliwe.
2. Otrzymano niewłaściwy przedmiot?
Jeśli otrzymany przedmiot różni się całkowicie od tego, który zamówiłeś, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta i prześlij zdjęcia lub filmy przedstawiające inny produkt. Jeśli chcesz go zatrzymać, zaoferujemy rabat do 50% za jego zatrzymanie i wyślemy Ci produkt zastępczy.
3. Zwróć wadliwe produkty
Jeśli otrzymałeś wadliwy przedmiot, możesz odesłać go w oryginalnym opakowaniu z odbiorem frachtu. Będziesz jednak musiał dostarczyć zdjęcia i filmy przedstawiające wady produktu.
UWAGA: zdecydowanie zalecamy uzyskanie i zapisanie numeru śledzenia zwrotu do czasu otrzymania powiadomienia o zrealizowaniu zwrotu pieniędzy.
Proces zwrotu:
Proszę dołączyć następujące informacje do paczki zwrotnej:
① Numer zamówienia i numer SKU produktu(i) których chcesz dokonać zwrotu.
② Etykieta przesyłki (umieszczona na zewnątrz paczki).
③ Powody zwrotu.
Prosimy wysłać nam e-maila i pokazać problematyczny przedmiot, na przykład przesłać nam zdjęcia przedmiotu(-ów) związane z jakością lub niewłaściwym rozmiarem.
Zwrócimy Ci pieniądze po otrzymaniu i zbadaniu paczki.
Informacje o opłacie za wysyłkę
Jeśli produkt ma problemy z jakością i złożysz wniosek o zwrot do naszego działu obsługi klienta, będziemy odpowiedzialni za zwrot kosztów wysyłki.
Jeśli produkt nie ma problemów z jakością i po prostu nie chcesz go już więcej, przykro nam, że musisz być odpowiedzialny za koszty wysyłki zwrotnej.
Ile czasu zajmie mi otrzymanie zwrotu pieniędzy i wymiany?
Dotarcie zwrotu do naszego magazynu może potrwać od 1 do 2 tygodni. Po otrzymaniu i sprawdzeniu przedmiotu (zwykle w ciągu 72 godzin od otrzymania) zwrot pieniędzy zostanie przetworzony i automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub pierwotnej metody płatności w ciągu 2 dni. Należy pamiętać, że w zależności od firmy obsługującej Twoją kartę kredytową, zaksięgowanie środków na Twoim koncie może potrwać dodatkowe 2–10 dni roboczych po zastosowaniu kredytu.
Wymiany są traktowane tak samo jak nowe zamówienia — opuszczają nasze magazyny w ciągu 2 dni. Jeśli produkt musi zostać zwrócony w celu wymiany, wymiana jest wysyłana po otrzymaniu zwróconego przedmiotu.
Następny:Często zadawane pytania (FAQ)