Często zadawane pytania (FAQ) dentalzz.pl
FAQ:
Ile muszę zapłacić za dostawę?
Oferujemy darmową wysyłkę dla wszystkich zamówień powyżej 49€ na terenie Polski i Europy. Jeśli jesteś z jakiegoś odległego kraju, możesz być zmuszony zapłacić dodatkową opłatę za wysyłkę.
Jak długo potrwa dostawa?
Zazwyczaj, to zajmie 2-4 dni roboczych dla nas, aby zorganizować dostawę. Gdy mamy pakiet gotowy do dostawy, to zwykle trwa 8-15 dni roboczych, aby dotrzeć.
Czy mogę zapłacić kartą kredytową i Master Card?
Oczywiście, PayPal jest zalecaną metodą płatności. Ale można zapłacić PayPal z karty kredytowej i Master Card.
Skąd będę wiedział, że został on wysłany?
Otrzymasz e-mail od nas, aby potwierdzić, jak tylko twój przedmiot został wysłany i będziemy również aktualizować informacje o śledzeniu poprzez centrum konta. Możesz sprawdzić status swojego zamówienia w każdej chwili, logując się na swoje konto.
Czy możecie wysłać moje zamówienie przez DHL, wolę DHL?
Tak, wystarczy wysłać zapytanie do dentalzz.pl, a nasz dział obsługi klienta przypomni o tym naszej firmie spedycyjnej.
Czy mogę uzyskać rabat przy zamówieniu dużych ilości?
W niektórych przypadkach istnieje możliwość uzyskania rabatu przy zamówieniu dużej ilości towaru. Jeśli planują Państwo takie zamówienie, prosimy o przesłanie nam wiadomości e-mail na adres dentalzz.pl.
Jak mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?
Po złożeniu zamówienia i chęci jego zmiany lub anulowania, jest to możliwe, jeśli nie wysłaliśmy jeszcze paczki (paczek). Dlatego prosimy o kontakt: [email protected].
Czy możesz podać fakturę do zapłaty?
Tak, proszę skontaktować się z nami poprzez e-mail, aby wysłać fakturę, jeśli potrzebujesz.
Czy muszę płacić za cło importowe?
Cła importowe, podatki i opłaty nie są wliczone w cenę przedmiotu lub koszty wysyłki. Proszę sprawdzić w urzędzie celnym swojego kraju o tych dodatkowych kosztów przed licytacji lub zakupu. To kupujący jest odpowiedzialny za odprawę celną i zapłatę odpowiednich opłat celnych.
Poprzednia strona:Kontakt