Często zadawane pytania (FAQ) dentalzz.pl
FAQ:
Ile muszę zapłacić za dostawę?
Zapewniamy bezpłatną wysyłkę na zamówienia powyżej 199,00 zł.
Jeśli kwota zamówienia jest mniejsza niż 199,00 zł, będziemy pobierać 39,00 zł jako koszt wysyłki.
Jeśli jesteś z jakiegoś odległego kraju, możesz być zmuszony zapłacić dodatkową opłatę za wysyłkę.
Jak długo potrwa dostawa?
Zazwyczaj, to zajmie 1-3 dni roboczych dla nas, aby zorganizować dostawę. Gdy mamy pakiet gotowy do dostawy, to zwykle trwa 7-12 dni roboczych, aby dotrzeć.
Czy możesz wysłać do mojego kraju?
Nasze produkty możemy wysyłać do niemal każdego kraju na świecie. Jeśli nie masz pewności, czy produkty mogą zostać wysłane do Twojego kraju, skontaktuj się z nami.
Czy mogę zapłacić kartą kredytową i Master Card?
Oczywiście, PayPal jest zalecaną metodą płatności. Ale można zapłacić PayPal z karty kredytowej i Master Card.
Skąd będę wiedział, że został on wysłany?
Otrzymasz e-mail od nas, aby potwierdzić, jak tylko twój przedmiot został wysłany i będziemy również aktualizować informacje o śledzeniu poprzez centrum konta. Możesz sprawdzić status swojego zamówienia w każdej chwili, logując się na swoje konto.
Jak mogę śledzić moje zamówienie?
Możesz śledzić swoje zamówienie z wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki. Gdy tylko Twoja paczka zostanie wysłana, wyślemy wiadomość e-mail z linkiem do śledzenia, który możesz wykorzystać w dowolnym momencie, aby sprawdzić jej postęp. Pamiętaj, aby sprawdzić skrzynkę odbiorczą lub folder ze spamem w ciągu 1 - 3 dni od złożenia zamówienia.
Czy możecie wysłać moje zamówienie przez DHL, wolę DHL?
Tak, wystarczy wysłać zapytanie do dentalzz.pl, a nasz dział obsługi klienta przypomni o tym naszej firmie spedycyjnej.
Czy mogę uzyskać rabat przy zamówieniu dużych ilości?
W niektórych przypadkach istnieje możliwość uzyskania rabatu przy zamówieniu dużej ilości towaru. Jeśli planują Państwo takie zamówienie, prosimy o przesłanie nam wiadomości e-mail na adres dentalzz.pl.
Jak mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?
Po złożeniu zamówienia i chęci jego zmiany lub anulowania, jest to możliwe, jeśli nie wysłaliśmy jeszcze paczki (paczek). Dlatego prosimy o kontakt: [email protected].
Czy możesz podać fakturę do zapłaty?
Tak, proszę skontaktować się z nami poprzez e-mail, aby wysłać fakturę, jeśli potrzebujesz.
Czy muszę płacić za cło importowe?
Cła importowe, podatki i opłaty nie są wliczone w cenę przedmiotu lub koszty wysyłki. Proszę sprawdzić w urzędzie celnym swojego kraju o tych dodatkowych kosztów przed licytacji lub zakupu. To kupujący jest odpowiedzialny za odprawę celną i zapłatę odpowiednich opłat celnych.
Ile czasu zajmie mi otrzymanie zwrotu pieniędzy i wymiany?
Dotarcie zwrotu do naszego magazynu może potrwać od 1 do 2 tygodni. Po otrzymaniu i sprawdzeniu przedmiotu (zwykle w ciągu 72 godzin od otrzymania) zwrot pieniędzy zostanie przetworzony i automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub pierwotnej metody płatności w ciągu 3 dni. Należy pamiętać, że w zależności od firmy obsługującej Twoją kartę kredytową, zaksięgowanie środków na Twoim koncie może potrwać dodatkowe 2–10 dni roboczych po zastosowaniu kredytu.
Wymiany są traktowane tak samo jak nowe zamówienia — opuszczają nasze magazyny w ciągu 2 dni. Jeśli produkt musi zostać zwrócony w celu wymiany, wymiana jest wysyłana po otrzymaniu zwróconego przedmiotu.
Poprzednia strona:Zasady zwrotu i refundacji
Następny:Gwarancja